Mr. Kebab
Client
Mr. Kebab
Servicii prestate
- UI/UX & Product Design
- Social Media Content & Trend Analysis
- Web Development
Tehnologii
- Figma
- SendGrid
- Trello
Informație inițială :
- Pagini de Facebook și Instagram cu impact mare asupra publicului și comunității, cu feedback activ
- Lipsa unui site web și o mare cerere din partea clienților de a comanda online de la restaurant, nu prin intermediari
Scopuri :
- Dezvoltarea un site de comerț electronic original pentru industria alimentară inspirat de alți mari jucători din domeniul restaurantelor de tip fast-food
- Reflectarea conceptul unei afaceri de familie care să se asocieze cu o atmosferă confortabilă, printr-o interfață ușor de utilizat
- Crearea unei pagini pentru aplicarea la posturile vacante pentru a angaja personal în noile restaurante care vor fi deschise în anul următor
Mr Kebab este un lanț local de restaurante fast-food cu rețete specifice de kebab sirian și shawarma. În ciuda faptului că este un brand îndrăgit de fast-food, datorită bucătăriei sale și a locațiilor confortabile, acesta avea nevoie critică de o identitate vizuală puternică pe social media. Am început prin crearea unui logo memorabil, după care am creat un magazin de comerț electronic pentru serviciile de livrare a alimentelor incluse.
Când am dezvoltat următorul proiect, am luat în considerare brandbook-ul, tendințele industriei și câțiva jucători importanți de pe piața internațională, cum ar fi KFC.ru etc.
Pe parcursul procesului de development am pus un accent deosebit pe elementele fundamentale UX / UI, care poate fi văzut atunci când navighezii pe site și plasezi comanda.
Un alt element cheie pe care am pus accentul este meniul bogat și diversificat pentru toate preferințele, motiv pentru care am creat content special pentru rețelele de socializare.
Aceleași imagini ”gustoase” sunt folosite pentru campaniile de conștientizare și campaniile de atragere mai multor clienți la restaurant.
Ținta noastră a fost adolescenții și consumatorii mai tineri cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, cărora le place fast-food-ul și cărora le pasă să cunoască despre calitatea ingredientelor.
Scopul nostru principal a fost să obținem mai multe comenzi online. Spre surprinderea noastră, oamenii au început să acceseze site-ul nostru, înainte să reușim să anunțăm lansarea acestuia. S-a dovedit a fi un mare succes.
Când am dezvoltat următorul proiect, am luat în considerare brandbook-ul, tendințele industriei și câțiva jucători importanți de pe piața internațională, cum ar fi KFC.ru etc.
Pe parcursul procesului de development am pus un accent deosebit pe elementele fundamentale UX / UI, care poate fi văzut atunci când navighezii pe site și plasezi comanda.
Un alt element cheie pe care am pus accentul este meniul bogat și diversificat pentru toate preferințele, motiv pentru care am creat content special pentru rețelele de socializare.
Aceleași imagini ”gustoase” sunt folosite pentru campaniile de conștientizare și campaniile de atragere mai multor clienți la restaurant.
Ținta noastră a fost adolescenții și consumatorii mai tineri cu vârste cuprinse între 20 și 30 de ani, cărora le place fast-food-ul și cărora le pasă să cunoască despre calitatea ingredientelor.
Scopul nostru principal a fost să obținem mai multe comenzi online. Spre surprinderea noastră, oamenii au început să acceseze site-ul nostru, înainte să reușim să anunțăm lansarea acestuia. S-a dovedit a fi un mare succes.
Proiectarea meniu-ului pe o pagină
Pentru o experiență plăcută a clienților, ne-am gândit să aranjăm toate produsele restaurantului pe aceeași pagină web, achiziționarea produselor în termen scurt, comanda rapidă și clienții fericiți.
Știm cât de furios poate fi cineva, când îi este foame :))
Platforme cu care am lucrat :
Strapi
Instagram
NextJS
Ce a fost făcut :
01
Produse și combo de tip oferte noi adăugate la meniu
02
Serviciu de livrare rapid și call center organizat
03
Cercetare de piață pentru extinderea lanțului de restaurante pe piețele vecine
Editarea produselor prin intermediul sistemul Onpage CMS
Rezultatele pe care le-am atins :
1000 de utilizatori noi pe site în fiecare zi
Creșterea cu 20% vânzărilor cu livrare
De la 3 până la 4 cereri de angajare în fiecare săptămână