Belvedere Wood Parquet
Client
BWP
Servicii prestate
- UI/UX & Product Design
- 360° Digital Marketing
- Web Development
Tehnologii
- Figma
- SendGrid
Informație inițială :
- Pagini de Facebook și Instagram, dar fără plan de conținut și postări haotice, cu lipsă de consistență și rezultate
- Site învechit care nu corespunde identității și poziției companiei pe piață, ca producător de parchet de lux
Scopuri :
- Reinventarea identității vizuale a mărcii, în ceea ce privește simbolurile inițiale și valorile companiei
- Construirea un nou site web pentru a prezenta catalogul de produse și câteva proiecte, care sunt unele dintre cele mai importante obiective turistice naționale
- Dezvoltarea unei identități puternice pe conturile de socializare
Belvedere Wood Parquet este cea mai mare companie producătoare de parchet din Moldova și un lider la export. Acesta este motivul pentru care colaborarea cu ei a fost o adevărată provocare, deoarece nu existau materiale inițiale de lucru, brand-book, fotografii sau alte linii directoare de branding.
Am creat un nou logo și un brand-book, ținând cont de elementul principal al brand-ului, stejarul. BWP este un brand de lux care pune accentul pe conceptul de produs ecologic, așa că am combinat subtil cele două elemente pentru a satisface cerințele clientului.
A doua etapă a fost dezvoltarea unui site de la zero, inspirat de câțiva lideri din industria italiană în domeniul producției și proiectării parchetului, folosind materialele disponibile și organizând sesiuni foto în diferite locații din întreaga țară.
Am elaborat un plan de content săptămânal pentru ambele platforme Instagram și Facebook, utilizând fotografii deja disponibile, rendere de la designeri parteneri și inspirații din proiecte internaționale de amenajări interioare din lemn.
Am creat un nou logo și un brand-book, ținând cont de elementul principal al brand-ului, stejarul. BWP este un brand de lux care pune accentul pe conceptul de produs ecologic, așa că am combinat subtil cele două elemente pentru a satisface cerințele clientului.
A doua etapă a fost dezvoltarea unui site de la zero, inspirat de câțiva lideri din industria italiană în domeniul producției și proiectării parchetului, folosind materialele disponibile și organizând sesiuni foto în diferite locații din întreaga țară.
Am elaborat un plan de content săptămânal pentru ambele platforme Instagram și Facebook, utilizând fotografii deja disponibile, rendere de la designeri parteneri și inspirații din proiecte internaționale de amenajări interioare din lemn.
Reflectarea valorilor companiei printr-un site minimalist si usor de utilizat
O companie producătoare de parchet moldovenească cu standarde și produse de calitate italiene, mesajul care trebuia exprimat prin intermediul site-ului. O poveste prin care se te inspiri din povestea unui buștean, care apoi devine o placă fină de lemn pentru cele mai bune interioare.
Platforme cu care am lucrat :
Google Ads
Instagram
NextJS
Facebook
Ce a fost făcut :
01
Rebranding și o nouă identitate vizuală corporativă
02
Site web complet adaptiv
03
Content regulat pe canalele de Social Media
Branding-ul trebuie să fie vizibil online și offline
Rezultatele pe care le-am atins :
10 clienți potențiali noi (apeluri) zilnic, generați de fereastra pop-up de pe site
3 clienți noi pe săptămână generați de reclamele pe social media
Identitate vizuală puternică și client mulțumit